برای کاربرد تبلیغات در طراحی سایت کسب و کارتان چه برنامه ای در ذهن خود دارید؟ علاوه بر استفاده از محتوای درست و جذاب در وب سایت یک ویژگی بسیار مهم اینست که کاربرد تبلیغات در طراحی سایت شما به چه صورتی انجام می شود؟ با توجه به اینکه کاربرد تبلیغات در طراحی سایت می تواند برای شرکت ها سودآور باشد، استفاده از آنها بسیار رایج است.

زمان مناسب برای کاربرد تبلیغات در طراحی سایت

برای آنکه استفاده از تبلیغات برای شما سودمند باشد، اول از همه باید بدانید که اینترنت دقیقا مکانی برای برآورده شدن آرزوهای دور نیست و باید برای جامعه ای از پیش تعیین شده با برنامه ریزی دقیق محتوای درستی ارائه شود. برای افزایش ترافیک سایت خود می توانید از تبلیغات به طور معقول و منطقی استفاده کنید. برای جذب کاربران باید از تعداد بسیار محدودی تبلیغات استفاده کنید، بیش از آن باعث می شود کاربران دلزده شده و سایت را ترک کنند.

اولویت بندی طراحی حوزه تبلیغات

  • همواره باید تلاش کنید از تبلیغات به عنوان بخش جدایی ناپذیر از سایت استفاده کنید. استفاده از طرح های تصویری می تواند سودمند باشد. اما باید مطمئن شوید که بخش کوچکی از صفحه را به آن اختصاص می دهید.
  • طراحی تبلیغات ایستا چندان آسان نیست. حتی ممکن است غیر ممکن باشد. طراحی آگهی ها می تواند مانعی برای مطالعه محتوای اصلی صفحه باشد.
  • کاربران باید بتوانند مسیر مشخص سایت را مشاهده کنند و در آن فضا به خوبی ارتباط تعاملی برقرار کنند. مزیت تبلیغات استاتیک در این است که کمتر برای کاربران مزاحمت ایجاد می کند.
  • از یک پیام شفاف و گویا برای تبلیغات در سایت استفاده کنید. بسیاری از کسب و کارها سعی می کنند مطالب زیادی را در یک تبلیغ قرار دهند. استفاده بیش از حد از کلمات و تصاویر، باعث می شود آگهی بی اثر شود.
  • تنها یک پیام برای تبلیغات خود انتخاب کنید. برندسازی، یک محصول، نمایش یک رویداد یا برجسته کردن ویژگی خاص ممکن است برای شرکت شما یک مورد در اولویت قرار داشته باشد. یک پیام ساده برای برجسته سازی ایجاد کنید.
  • این پیام منحصر به فرد ممکن است بسته به اندازه فضای تبلیغاتی شامل برخی از بخش های برند استاندارد شما باشد.
  • کاربران را تشویق کنید تا تعامل بیشتری داشته باشند.

طراحی تبلیغاتی

باید ارزیابی کنید که کاربران چه می خواهند؟ یک هدف را انتخاب کنید زیرا همه موارد را در فضای تبلیغ دیجیتال به اشتراک می گذارید. انتخاب احتمالی این است که روی فضای تبلیغاتی کلیک کنید و به وب سایت خود بروید. اما حتما باید به کاربران این موارد را اطلاع دهید.

این کار ممکن است بیش از حد ساده به نظر برسد، اما افراد مایلند تا دستورالعمل ها را بدانند. این مسئله باعث می شود که گزینه ها راحت تر شوند اما درباره کلماتی که استفاده می کنید تامل کنید. به جای اینکه به کاربران بگویید اینجا کلیک کنید، به شکلی عنوان کنید که احتمال انتخاب گزینه افزایش پیدا کند. مثلا: برای صرفه اقتصادی 50درصدی کلیک کنید، در خبرنامه ما ثبت نام کنید. درباره معاملات بیشتر بدانید. تماس برای اقدامات را خاص و آسان کنید.

تکنیک های طراحی مرسوم کمک می کنند تبلیغات به گونه ای باشد تا کاربران مایل به خواندن متن باشند. فضای سفید همچنان یک گزینه عالی به حساب می آید، از آن به خوبی استفاده کنید.

با استفاده از تنها بخشی کوچک از فضای اری شده می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید. مطالعات نشان داده اند که چشم های کاربر در ابتدا به درخشان ترین قسمت های صفحه نمایش نگاه می کنند. با خالی گذاشتن مقدار زیادی فضای سفید در اطراف پیام و محتوا، کاربران را تشویق خواهید کرد که ابتدا اطلاعات را بررسی کنند.

قانون 20 % را دست کم نگیرید

تبلیغات فیس بوک همواره این قانون را رعایت می کند که بسیاری از طراحان تبلیغاتی به آن توجه می کنند. بیش از 20% فضای تبلیغ می تواند به متن اختصاص داده شود. این مفهوم محدودیت اساسی برای طراحی ایده آل محسوب می شود.

وب یک محیط بصری است. تبلیغات ابزار بصری هستند. برای بیشترین استفاده از فضای تبلیغاتی باید از تصاویر استفاده کنید. متن را به بخش کوچکی از فضای کلی محدود کنید.

در مورد رنگ به دقت تصمیم بگیرید

در هنگام طراحی آگهی های استاتیک برای وب سایت، انتخاب رنگ را مورد بازبینی قرار دهید. خود را به استفاده از پالت رنگ معمول خود محدود نکنید. رنگ پیش زمینه روشن می تواند راهی خوب برای جلب توجه کاربران باشد.

ترفند دیگر این است که در مورد سایت هایی که قرار است در آنها تبلیغ انجام دهید تحقیق کنید و از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ های سایت به شدت تضاد داشته باشند.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت تبلیغات ,استفاده ,سایت ,طراحی ,کاربران ,فضای ,طراحی سایت ,استفاده کنید ,کاربرد تبلیغات ,فضای تبلیغاتی ,تبلیغاتی باید ,برای کاربرد تبلیغات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

dedicated کلید و پریز فلزیاب سنسور 09102191330 احسانتم فیلم ایرانی درامدزایی ها فایل کده اینما فیلم